Bloggen | Fotogalleri
» Bild på knarket
2008-09-09 - 19:04:11


Bilden blev värdelös men den får duga. På bilden ser ni Proteindrinkmix, Proteinpulver, Fiber- o Örttabletter samt Multivitamintabletter. Så nu får jag börja träna och ta hand om mig. Skall bli intressant att se om det fungerar :)
Detta är även vad jag bland annat kommer börja sälja om någon vecka. Allt pappersarbete skall bara göras klart.

EDIT: Glömde ju skriva att jag smakade på produkterna och det smakade bra. Hade förväntat mig att Proteindrinkmixen skulle smaka apa i.o.m att jag inte gillar vaniljsmak på annat än glass men den var riktigt god!

Kategori: Jobb | Permalink



Kommentarer


anniie
Angående otrohet.

Jag drar inte alla över en kant. jag mena bara på att de finns dem som säger att otrohet är de värsta dem vet att de aldrig skulle kunna va otrogen. men en dag så är dem det ändå. ^^
2008-09-09 @ 21:37:59
URL: http://biagiotti.blogg.se/




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad