Bloggen | Fotogalleri
» Bada med kläderna på
2008-09-20 - 21:05:09

Drog på mig mina inlines igår och drog hem till wolf för att drick öl och sedan dra vidare till krogen och dricka. Det var kul och Mattias blev full :P
På väg hem så var det inte lika kul. Jag frös och tyckte det var allmänt pest att gå hem. Så jag tänkte att jag springer lite. Började springa och såg en genväg. Tog i lite extra och med ett stort plask befann jag mig i en å! Och om det var kallt innan så var det inte en bråkdel så kallt som det var i vattnet. och sen att man inte var berädd på det heller. Hjärtat stannade nästan på mig.
Lyckades ta mig upp ur vattnet och drog hem till en varm och go dusch. Sen somnade jag som en stock i sängen :)
Min mobil gillade inte alls att bada så den har surat hela dagen. Me till slut ville den starta och jag har inte märkt någonting med den. Fungerar helt felfritt. Sony Ericsson is the shit!! ;)

Kategori: Fest | Permalink



Kommentarer


Lina
Haha, du och dina fyllor :) Synd det inte blev något bildbevis. Hör att jag missade något som stannade hemma... =)
2008-09-22 @ 02:21:30
URL: http://habekeineanung.blogg.se/


nina
hahahha...herregud!
2008-09-22 @ 22:16:50
URL: http://ninasmiley.blogg.se/




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad