Bloggen | Fotogalleri
» Ansiktsbehandling
2008-09-02 - 21:13:10

Aprilla är la för go! La mig på soffan på rygg och efter någon minut hoppas Aprilla upp i soffan och lägger sig vid mitt huvud. Efter några sekunder började hon slicka mig i ansiktet. hehe. Sen när hon slickat i hela mitt ansikte la hon sig med sidan emot mig och snegla på mig. Hon ville nog att jag skulle göra ansiktsbehandling på henne också kanske ;)
Nu skall ho och la gå en promenad sen skall vi sova. Sova ut riktigt skall vi göra. Godnatt på er!

Kategori: Aprilla | Permalink



Kommentarer


sanna
båda föräldrar är från finland, så är helfinsk med född i sveige :) Vem vet, kanske är lite ryss ;)
2008-09-02 @ 21:48:46
URL: http://sampokoski.blogg.se/




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad