Bloggen | Fotogalleri
» Vad Googlar du efter?
2008-10-02 - 10:28:48

Jag googlar på allt. Om jag undrar något så är det första jag gör att googla. Även om jag vill veta hur vissa ord stavas är google perfekt då jag alltid finner rätt stavning på de ord jag söker. Har du inte testat så gör det, det fungerar klockrent!


Och att man använder sig av världens bästa webbläsare gör inte saker sämre. Google Chrome håller mig hårt vid sin sida. I´m never gonna leave it!

Kategori: Mjukvara | Permalink



Kommentarer


maria
hahaha !! DIN MAMMA !!! :D
2008-10-02 @ 17:41:12
URL: http://blooondiiie.blogg.se/




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad