Bloggen | Fotogalleri
» Peterniclas ikväll
2008-10-25 - 02:33:45

Satt hemma förut och drack öl så frågade Magda om jag skulle ut men jag svara "Nej, jag har ingen att gå ut med". Då fick jag äran att hänga med henne och Camy ut. Mcyket trevligt hade vi det. Satt på uteserveringen och drack samtidigt som vi rökte. Fick i mig några öl och även en shot jäger. Underbart god trots att jag fick äran att betala ;)
Nu sitter jag här med en öl i handen. Kom precis ur taxin. kostade mig 100kr att åka taxi. Bra slant tycker jag som är lat och inte orkade gå hem :P

Kategori: Fest | Permalink



Kommentarer


mamo
satt typ ute hela kvällen ju trots att d e pisskallt men trevligt iaf :D va du ute igår me lr ?
2008-10-26 @ 16:07:53
URL: http://mamooshka.blogg.se/




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad