Bloggen | Fotogalleri
» Nyss vaknat
2008-10-15 - 10:14:30

Sov inte så länge idag som jag hade trott. Men känns som jag har sovit relativt skönt inatt. Trots massor med drömmar om att folk har försökt mörda mig mm. Sjukt irriterande, men så är det ibland.

Nu sitter jag här och funderar på vad man skall hitta på idag. Funderat på att plocka lite kantareller men frågan är om jag inte är rät sent ute? Eller har vädret varit milt så om kan ha klarat sig? Någon som vet?


Kategori: Mat | Permalink



Kommentarer


Malin
Jodå, med personen som körde gick det bra, men med bilen.. ja, det kan du ju se på bilderna. haha ;/ .. Men som jag sa till personen i fråga, hellre att bilen får sig en smäll än att du fick det :)
2008-10-15 @ 11:45:55
URL: http:// endelavmalin.blogg.se/


Madeleine
Kantareller. Usch, sånt kan man väl inte tycka om? :P
2008-10-15 @ 15:30:39
URL: http://madeleiine.blogg.se/




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad