Bloggen | Fotogalleri
» Ny klocka
2008-10-10 - 13:06:50

Igår kom det in en säljare till oss på jobbet. Han säljer CAT-produkter och visade några klockor som CAT har börjat med. Chefen blev ju helt till sig och ville köpa alla då han älskar klockor. Så frågar chefen mig vilken jag tyckte var snyggast. Jag pekade på en och då sa han att jag får en sådan. Säljaren kom in imorse och då fick jag min klocka. Har inte haft klocka på min arm på säkert 10år men jag får väl börja igen.
Skall åka förbi klocksmeden sen och be han förminska armbandet så den inte glider av min arm :)


Tycker den är kanon snygg men det gjorde inte någon annan. haha. Vad tycker ni? Visst är den fin ;)

Kategori: Elektronik | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad