Bloggen | Fotogalleri
» Inte mycket dator igår
2008-10-24 - 08:29:28


Igår så blev det inte så mycket dator. Det var skönt... Var knappt hemma alls igår. Ännu skönare! :)
Åkte hem efter jobbet, bytte om, testade hemmabiosystemet och drog till mamma och pappa då mor min bjöd på lax. Gott gott! Tack mamma! Efter det så hade jag bestämt träff med en Malin från Lödöse. Mycket trevlig tjej. Hon hade med sig ett par hörlurar som hon köpt för ett par månader sedan. Jag tittade, klämmde på dom och provade med Mp3:n. Dom såg oanvända ut och riktigt rent och gott ljud i dom så jag köpte dom av henne. Bild finns i tidigare inlägg :)
Precis innan jag träffade Malin så ringde Fredrik och tjöta lite. Han håller på och bygger hus nere i Fjärås och jag som är så förbannat husintresserad kunde inte låta bli att åka dit och ta mig en titt. Det är i stort sett klart. Ett par lister och lite el kvar bara. Blir riktigt bra med fin röd porrbelysning i vardagsrummet. Han har även installerat högtalare i taket så det lär bli en del fest där kan jag tänka mig ;) Hela kalaset har gått på 2millar. Det drar snabbt iväg när man bygger.
Och iom att jag befann mig i Fjärås så ringde jag Vivvi då hon också bor där så jag åkte förbi henne. Hon var ute på promenad med Sara och hennes hund så jag och Aprilla hakade på en sväng. Var inte igår man hade sällskap när man var ute med Aprilla. En trevlig, skön och kall kväll :)
Kom väl hem vid 21 och satte mig vid datorn för att prova hörlurarna där. Bättre tryck än i mp3:n. Mina öron blev misshandlade!! Slutade dock lyssna när jag fick onte i huvudet och kopplade in min nya digitalbox och fixade det sista med hemmabiosystemet. Nu har jag alla kanaler jag vill ha plus att jag har bättre ljud på för- och efterfesterna ;)

Kategori: Allmänt | Permalink



Kommentarer


Anonym
Sv: Tyvärr så är det väl så...
2008-10-24 @ 10:14:23


tess
sv: tyvärr är det väl så...
2008-10-24 @ 10:29:04
URL: http://latess.blogg.se/




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad