Bloggen | Fotogalleri
» Galen kväll
2008-10-04 - 12:33:53



Den blev like this. Kom hem från jobbet, började fredagen med att dricka öl. Det kunde inte bli bättre. Satt även med en flaska Likör 43 i näven. Galet gott och halva flasken dracks flitigt upp :)
Sen ploppade Lina in på msn och hon drack flitigt hon också :) Men det är ju bara fredag en gång i veckan :P
Joel kom förbi och vi söööp, sen blev det krogish. Jag var nog fullast ute. Galen fylla med Likör 43 inblandat, haha.

Nu sitter jag här igen och har återgått till öldrickandet. Så sjukt underbart gott!

Hare bra! Pöss

Kategori: Fest | Permalink



Kommentarer


chili
svar: bilden é från golfbana, nu minns jag inte riktigt var. men den é jäkligt snygg.

Allt bra idag?
2008-10-04 @ 21:46:18
URL: http://hetchili.blogspot.com


chili
sv: hehe, njä inte direkt. Var bara vaken hela natten utan att göra så speciellt mycket. Hamnat i en ond cirekl där man é vaken om natten o sover på dagen:(
2008-10-05 @ 19:04:15
URL: http://hetchili.blogspot.com




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad