Bloggen | Fotogalleri
» Fint besök igår
2008-10-12 - 20:02:38

Det blev en kul kväll igår. Mycket öl och sprit samt fint besök från trollhättan. Lina kom och hälsade på :) Vi såg en film Deception tror jag den hette om jag inte minns fel. Den var riktigt bra. En drama, romance, thiller var det.
Efter filmen åkte jag hem och hämtade Aprilla hon mina föräldrar. Min bror var där så han hängde med hem och vi började dricka. Johan kom förbi också. Lyckades få ut Lina på en krogrunda också. Johan körde oss då han var nykter och var även han med på Piano. Riktigt kul hade vi där och Markus var snäll och bjöd oss. Tack tack!!
Efter drog vi tillbaka till min lya och hade efterfest. Skit skoj och den höll på rätt länge. Vet inte exakt men tror vi kom isäng nån gång vid 6tiden :P

Kategori: Fest | Permalink



Kommentarer


Lina
Tack för en rolig kväll! Tycker du får våga hit snart och festa ordentligt ;) Kram kram
2008-10-14 @ 00:36:31
URL: http://habekeineanung.blogg.se/




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad