Bloggen | Fotogalleri
» En glad dag!
2008-10-21 - 16:13:20

Idag har Mattias haft en glad dag. massor med torra kommentarer och mycket skrattande med kunder. Det är alltid trevligt. That´s who I am!
Blev bland annat påtvingad att bära en reklamtröja för en firma imorse. Elhjältarna heter dom. Fyra unga killar som startat upp den ganska nyligen och dom är störtsköna hela bunten. Iaf. Jag glömde ta av den efter dom åkt men så såg jag att dom kom in på parkeringen med bilen, för att käka lunch här, så Tog av mig tröjan fort som attans och slängde den under disken. Fick kommentaren "Vad glad jag bli när jag ser att du haft på dig tröjan" av DB, jag svarade snabbt "Fan också, så du såg att jag hade på den!". Tog på mig tröjan igen och skrattade järnet!

Stamkunder är det bästa och då vi bara har stamkunder på jobbet så blir det mycket skratt. I´m lovin´ it! ;)

Kategori: Jobb | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad