Bloggen | Fotogalleri
» Då var det beställt!
2008-10-20 - 12:00:57

Hade ett trevligt samtal med en tjej på Tele2 ang. mina kanaler i lägenheten. Har velat ha Discovery Channel ända sedan jag flyttade in och fick äntligen tummen ur att beställa en paket med extra kanaler. Och iom att Lina smittat av sig när det gäller UFC så blev det såklart TV4 Sport med i det paketet ;)

Dessa kanalen kommer jag ha i slutet på veckan:
svt1
svt2
svt24
svtB
Kungskapskanalen
TV3
TV4
TV4+
TV400
TV4 Sport
Kanal5
TV6
Kanal7
Kanal9
Crime
Discovery Channel
MTV
Star!

Är riktigt nöjd med det då jag fick välja 8 valfria kanaler för 129kr/mån och då får jag en inspelningsbar digitalbox för 1kr som normalt kostar 3990kr. Dock så har jag en bindningstid på 24mån men det får jag väl stå ut med.

Kategori: Elektronik | Permalink



Kommentarer


Lina
Yeay =) Något för mig att titta på när jag kommer =)
2008-10-20 @ 14:46:20




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad