Bloggen | Fotogalleri
» Ängeln från ovan
2008-10-15 - 13:05:57

Jag lever i en värld,
en värld med mycket hat och sorg.
Men där består min värld,
av i själva verket en igenbommad borg.

Denna värld behöver en förändring,
en förändring med positiv inställning och följder.
Ett mirakel kommer fallande in,
landar rakt i min famn och jag svävar upp till gudomliga höjder.

Där du står och väntar,
en ängel från ovan med ett leende så vackert.
Jag ler snart också efter all denna väntan,
då glädjen att se dig sprids kring mitt hjärta,
och tar bort all smärta.


Kategori: Dikter | Permalink



Kommentarer


Malin
haha, nu får det bli den sista kommentaren, för jag orkar inte kryssa i alla uppgifter hela tiden. haha :D
2008-10-17 @ 00:49:18
URL: http:// endelavmalin.blogg.se/




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad