Bloggen | Fotogalleri
» Slagthuset i malmö
2008-11-15 - 13:32:50

Gårdagen började med att jag åkte och hämtade Fanny i Göteborg efter jag slutade jobbet, sen drog vi hem till mig. Jag packade och gjorde mig iordning och sen åkte vi mot Malmö. Blev några öl och Jäger/Redbull undertiden vi spelade Mariokart på Wii och även Twister. Känns i kroppen idag :P
Sen tog vi en taxi till Slagthuset där vi drack mera. Alla blev fulla men jag klarade mig bra. Var så seg efter torsdagens supande så jag var rätt seg. Men tur var väl det. Dansade gjorde jag också trots att jag igentligen inte ville men offrade mig för min bror. Efter dansen så skall vi leta upp Fanny och Maria men hittar dom inte. Dom är helt borta. Så vi drar hem och hoppas på att dom har gått hem. Efter vi vart hemma 15min så kommer Maria in genom dörren och säger "Jag har tappat bort Fanny". Bra där. Första gången hon är i Malmö och hittar inte hit till lägenheten. Jag och Markus blev sjukt oroliga så vi åkte tillbaka till slagthuset. Men hittar henne inte. Vi kom nog hem kl 7 och då var vi så trött så vi kunde knappt hålla ögonen öppna. Vi sa att vi skulle sova en stund och sen fortsätta leta. Kan ju liksom hänt vad som helst. Jag vaknar till vid 10 tiden utav Fannys röst. Vände mig om och där stod hon och skrattade. Hon hade lyckats få tag på en telefon och ringt Maria och sen tagit en taxi hit. Underbart :)

Kategori: Fest | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad