Bloggen | Fotogalleri
» S O V A !
2008-11-09 - 08:04:45

Nu är jag så trött som det går att bli... Kom hem från Göteborg för 15min sedan. Tog en krogrunda med Annah. Det blev en intressant kväll. haha. Dansade tryckare med någon tjej till låten Oasis - Wonderwall. Vi sjöng samtidigt. Det kan inte ha låtit vackert. Men men, ibland får man bjuda lite på sig själv :)

Satt på stationen en timme och väntade på tåget och jag missade självklart det ändå. Jag fattar inte vad som hände. Tog taxi iaf. Kostade "bara" 555kr. Rena rånet ju. Tur jag tog med mig extra cash ut iaf.

Godnatt på er!

Kategori: Fest | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad