Bloggen | Fotogalleri
» Casio Digitalkamera Exilim EX-S10 Svart
2008-11-10 - 08:06:29

Jag beställde en digitalkamera för ett tag sedan som låg på rest och aldrig kom in i lager. Så jag avbeställde den pga att jag inte orkade vänta. Såg i helgen att dom hade fått in den på lager igen och självklart var MAttias där och beställde en :)
Äntligen skall man få fota lite på krogbesöken igen. Var nog 6mån sedan nu.



Och till kameran blev det även 1stycke Sandisk minneskort SDHC Extreme III 8GB och där skall man väl få plats med lite bilder.


Kategori: Elektronik | Permalink



Kommentarer


Vickan
Fint :) Ta gärna en titt på min blogg också jag har också många fina bilder!
2008-11-10 @ 14:15:42
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad