Bloggen | Fotogalleri
» Blev inget ikea, blev ett Wii istället
2008-11-10 - 20:57:59

Var meningen att jag skulle köpa en byrå på ikea idag men det var så mycket folk så jag stolade aldrig att gå in. Åkte till rust och köpte en elgitarr iaf. Sen när jag gic ut så såg jag OnOff som ligger mitt emot och där gick jag såklart in. När jag kom ut hade jag ett nintendo Wii i en påse. Så kan det gå. Och imorgon blir det till att köpa ett par spel så man kan spela något annat än Sports.


Kategori: Elektronik | Permalink



Kommentarer


Issa
Ett Wii är väl ett antal snäpp bättre än IKEa faktiskt. :)
2008-11-15 @ 14:46:13
URL: http://izabellakedza.blogg.se/




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad