Bloggen | Fotogalleri
» Bakis som fan!
2008-11-14 - 09:27:55

Hur smart är jag på en skala 1-10? -10!! Det var fest igår. Vi var på invigning av våran fillial i Mölndal. Så klart blev Mattias apfull. Vaknade 08:50, Kollar på klockan och tänker "helvete! Jag skulle var på jobbet för två timmar sedan!" Flyger upp ur sängen, drar på mig kläder som ligger lite här och var. Sen när jag väl kommer till jobbet så får chefen och två kunder sig ett gott skratt... dom frågar "vad hände igår egentligen?". Som svar får dom ett "öööhhhmmm???" Jag vet fan inte vad som hände mot slutet. Inte heller hur jag kom hem. BRA Mattias! Idiot!! Det var fan torsdag igår ju och det blev en jävla massa jäger på krogen igår. haha. Hur bra är det med jäger när man skall jobba dagen efter... aja... Fick åka hem iaf. Skulle komma kl.2 :)
Snäll chef man har iaf :)

Kategori: Fest | Permalink



Kommentarer


Lisa
Ne det är det inte, tyvärr. Det är en hyres rätt, hehe ;) Hur bor du då?
2008-11-14 @ 12:05:32
URL: http://kroom.blogg.se/




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad