Bloggen | Fotogalleri
» Äntigen är det fredag
2008-11-28 - 19:41:55

ja, så är det och jag har inte sett fram emot denna dag av någon konstig anledning. Kanske för att Lena inte kom och hälsade på som hon sa. Nästa fredag ser jag dock fram emot. Den är den dagen Malin kommer på besök i "stora" staden Kungsbacka. Hon har aldrig varit här så jag skall visa henne runt tänkte jag. Du skall få se "allt" vad Kungsbacka har att erbjuda. Lär inte vara mer än Vimmerby men du skall få se ändå, så har du något att prata om med dina vänner :)
Jag tycker personligen Vimmerby verkar mysigare än Kungsbacka. Lugnare krogliv men det kan man klara sig utan :)

Nu sitter jag iaf och dricker öl och vin samtidigt som jag väntar på att tiden skall gå. Usch vad segt det går. Vill ju för festa med vänner nu ju! Aja, tiden kommer väl :P

Kategori: Fest | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad