Bloggen | Fotogalleri
» ARGH!!
2008-07-29 - 09:42:25

funkar inte!!


Jag är fruktansvärt irriterad på blogg.se. Har suttit igår och idag och pillat ihop en bloggdesign för jag tänkte börja blogga lite...
Och när jag väl är klar och har laggt in alla kod från blogg.se in i designen så kommer jag inte längre. Designen är lite annorlunda och blogg.se klarar inte av den kodningen jag använt så jag måste börja om och göra en ny!! :S

Är inte alls sugen längre. Sugen bara försvann! Aja, Livet kan ju inte alltid gå som man vill så till helgen kanske det blir att pilla ihopp en nu!

BYE BYE

Kategori: Design | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad