Bloggen | Fotogalleri
» Vi var ute igår...
2008-12-25 - 11:13:58

---och det var kul! Vi var på mingel och partade. Det ända stället som hade öppet igår. Det var kul och det blev "efterfest" hos mig. Markus och Vivvi hängde med. Vivvi däcka i gästrumet efter typ en kvart. Jag och Markus blev sittandes med Guitar Hero till typ halv 6. Jag var arg på mig själv för det gick riktigt dåligt för mig. Jag skall vara spik nykter nästa gång :P

Nu ligger jag i min tomma säng och klinkar på dator. Vart är flickvänen liksom? Är sjukt sugen på en pizza just nu. Vågar dock inte åka och köpa en då jag skall käka hemma hos mamma och pappa kl 15. Det skall bli gött :)

Kategori: Allmänt | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad