Bloggen | Fotogalleri
» Nyttiga Mattias ...
2008-12-19 - 08:58:19

... Började dagen med att hälla i sig en Redbull direkt när han kom till jobbet. Ångrade mig efter några klunkar då jag tycker inte den smakar så gott längre. Det är ju fan ingen jäger i den! ;)


Sen så packade jag upp lite varor och kände då att jag var lite hungrig så jag gick och hämtade en Wasa Sandwich Skogens Skatt. Så fruktansvärt god!


Jag köpte såklart två paket så efter den första förpackningen så gick jag och hämta en till och satte mig här framför datorn tillsammans med en Gainomax Racovery Vanilla :)


Nu sitter jag med en kopp kaffe. Är sjukt sugen på en latte eller något annat, men sån lyx har vi inte på jobbet. Jag får helt enkelt nöja mig med en svarting. Men det fungerar ju lika bra det :)

puss..

Kategori: Mat | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad