Bloggen | Fotogalleri
» Kattunge
2008-12-10 - 07:48:46

Jag var tippen igår och där hade dom satt upp en skylt om att katter bortskänkes. Pratade med personalen och fick ett nummer som jag ringde när jag kom tillbaka till kontoret. Den här söte lille flickan var jag och hämtade igår tillsammans Malin. Hur go som helst är den också. Gillar att gosa massor. Väkte mig kl 5 och ville gosa :)


Nu skall vi bara få Aprilla att inte vara elak mot den. Sjukt jobbig är hon. Kan lova att hon kommer få sig en omgång om hon försöker flyga på katten igen!

Kategori: Baileys | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad