Bloggen | Fotogalleri
» Bedrövligt seg på att uppdatera
2008-12-15 - 22:04:55

Jag känner mig riktigt dålig när det gäller att uppdatera bloggen. Får bli ändring på det banne mig!

Kom precis hem från ett träningspass. Bröst och lite mage körde vi idag. Och 35min på bandet. Är sådär gott trött i hela kroppen nu. Skulle kunna somna med en gång, och det kanske jag borde göra men Jessica skulle ringa lite senare så jag är vaken en stund till.

Nu när Malin åkt hem är det riktigt tråkigt i min lägenhet. Tur man har börjat träna så man kan fördriva tiden med något annat än att sitta med sin bästa vän(datorn) hela fritiden. Är lite tråkigt att Aprilla och Baileys inte kommer överens också. Vill så gärna att dom skall kunna vara i samma rum men elak som Aprilla är mot katter så har hon skrämt Baileys så hon går inte ut från sovrummet om Aprilla är i lägenheten. Så tråkigt. Dom behöver inte vara bästa vänner men jag vill iaf att dom skall kunna ligga i varsin ände av soffan och sova iaf. Men det kommer väl när Baileys vuxit tills sig och blivit lite tuffare.

Veckan som Malin var här var jätte kul. Jag trivs i hennes sällskap och hon i mitt hoppas jag. Men det tror jag hon gör. Var ju meningen att hon bara skulle stanna över helgen från början men det blev 9 hela dagar :)
Tack för underbart sällskap Malin. Hoppas du kan komma igen över nyår och spela lite mer guitar hero med mig. Behöver din hjälp. Jag kommer ingen vart. Du är mycket bättre än mig :)

Ha en underbar kväll nu! Puss!

Kategori: Allmänt | Permalink



Kommentarer


Malin
Aw, så söt du är mattias. Jag vill tillbaka! :( trivs jätte bra i ditt sällskap också.. om jag ändå kunde få jobb i kungsbacka, & flytta in till dig :P haha :D
2008-12-16 @ 14:53:15
URL: http:// endelavmalin.blogg.se/




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad