Bloggen | Fotogalleri
» Utekväll i Malmö
2008-08-24 - 06:28:13

Filmen vi såg förut idag hade jag inte sett. Jag trodde jag sett den men icke. Men usch vilka känslor som uppstod! Jag höll på att börja lipa hela tiden! Stackars vovvarna som blev kvarlämnade i över 175dagar i snöstorm :S

Efter filmen började vi dricka öl och gick till Mascot på Möllan. Tog varsin öl, sen gick vi hem. Danisel kom hit också på ett par öl men han tog det lugnt iom att han skall spal match senare idag. Vi skall åka och beställa pizza sen och kolla på matchen. Den början 13:00 om jag inte uppfattade fel :P Det märker vi. haha. Lycka till får vi säga till honom och hans lag!

Nu skall jag sova! God natt på er!

Kategori: Fest | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad