Bloggen | Fotogalleri
» Skaffat mig ett extra jobb
2008-08-30 - 20:50:11

Idag tackade jag ja till jobbet som jag hittade på internet för ett tag sedan. Fick ett mail i tisdags från min blivande manager och fick lite information utav henne som gjorde att jag beslöt mig för att tacka ja. Så om en eller två veckor börjar jag jobba.
Kommer sälja proteinpulver, kosttillskott mm. och är lite nervös, fast det skall bli riktigt kul. Jag bestämmer helt själv hur jag vill jobba och hur mycket eller hur lite jag vill jobba.Sen får man ju lön efter det också. Så jag blir min egna chef som bestämmer allt utom vilka produkter jag kommer sälja. Kommer jobba hemifrån och behöver inte ha eget lager utan företaget jag arbetar med har lager i norge som alla produkter kommer skickas ifrån.

Önska mig lycka till! ;)

Kategori: Jobb | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad