Bloggen | Fotogalleri
» Regn regn och regn...
2008-08-04 - 17:33:13

Kom precis in efter en jätte kort sväng med Aprilla. Man är ju inte direkt sugen på att gå ut nu. Inte ens Aprilla tyckte det var något vidare att gå.



Det har regnat precis hela dagen. Lite trist, jag var lite sugen på att åka inlines idag efter jobbet men nu vill man inte ens gå utanför dörren. Hoppas allt regn kommer ner denna veckan och att det blir jätte fint nästa vecka för då har jag semester! :D



Titta mina blommor. Dom gillar inte heller att det regnar så mycket! ;)

Kategori: Väder | Permalink



Kommentarer


Anonym
ja hatar regnet ! ja som vill bli brown as a niggah ! sola imon då ?
2008-08-04 @ 18:14:53
URL: http://blooondiiie.blogg.se/




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad