Bloggen | Fotogalleri
» Party denna helgen också...
2008-08-03 - 11:41:55

I fredags förfestade jag, Maria och Joel hemma hos mina föräldrar. Sen bar det iväg till krogen.







Sen på lördagen tog jag, syster, mamma och pappa pendeln in till göteborg och kollade på Mamma Mia! Den var bra. Mycket bättre än vad jag todde den skulle vara. Men det var kul. Inte varje dag man går och kollar på sånt :)
När den var slut gick vi till Hard Rock och käka god middag. Beställde samma som jag gjorde i Louisville KY, Famous Fajitas. Ville se om det skiljer något mellan dom olika men det var pecis likadant :)

Sen när jag kom hem till mamma och pappa igen så tog jag på mig mina inlines och maria tog cykeln hem till mig och började förfesta. På vägen ner hitta vi en partygroda! :D









Just nu ligger jag bakis i min säng med laptopen och Aprilla och lyssnar på go musik :)
Hoppas ni haft det lika trevlig som jag. Bye bye

Kategori: Fest | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad