Bloggen | Fotogalleri
» Middagen var super god!
2008-08-26 - 20:18:44

Efter jag slutade jobbet åkte jag till ICA Maxi och handlade det jag inte fick med mig igår. Tog bara en korg igår och fick bara med mig hälften. Men nu har jag fyllt på med nästan allt. Var ett par saker jag glömde. Men det är ju påvägen hem från jobbet så det är inga problem.
Iaf, när jag kom hem så ställde jag mig och hackade gurka, tomat, champinjoner och paprika som jag blanda ihop i en skål.
Efter det började jag med att göra köttfärssås. Innehållande: Köttfärs, taco spice mix, peppar och salt samt andra kryddor, skivade champinjoner, krossade tomater, tomatpuré och lite vatten.
Kokade pasta och la upp på tallriken tillsammans med köttfärsåsen, lite riven ost, en klicka créme fraiche och grönsakerna jag hackat upp som jag tog lite caesar dressing på. Sen till det blev det en kall Heineken! :D
Det var kanon gott så jag åt för mycket :P

Såhär såg det ut iaf:


Kategori: Mat | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad