Bloggen | Fotogalleri
» Köksfläken gick sönder
2008-08-27 - 19:57:37

Intelligenta Mattias har vart i farten och pillat på köksfläkten. Tror ni inte att den gick sönder! Jag skulle pilla fast panelen som har vart halvt lös sedan jag flyttade hit och nu går inte fläkten igång när man frider på vredet. Förstår inte hur jag lyckas... Men lampan fungerar hur bra som helst. Får väl ta ett snack med hyresvärden imorgon så den blir lagad. Och så får väl jag stå för hela kalaset. Lär bli svin dyrt :S
Men och andra sidan har vi Futurum eller Franke som dom heter nu som leverantör på jobbet så man kanske kan göra den deal med dom ;)


Kategori: Elektronik | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad