Bloggen | Fotogalleri
» I N T E R N E T ! !
2008-08-21 - 11:11:47

Mitt mobila bredband krånglar så jag lånar min bror grannes internet. Trådlöst är bäst!! Tyvärr är signalen skit kass och man loggas ut ibland. Men det är ju bättre än inge ;)
Lite Q3 och Q4 har man fått spela signelplayer på tack vare att jag inte tänkte på att man kunde låna förens igår :P Ibland tar det lite tid för hästarna att hitta stallet!
Får lösa mitt mobila på måndag när jag är hemma i Kungsbacka igen. Och då blir det nerladdning av film mm. Såg att det fanns några nya på swebits :D

Kategori: Elektronik | Permalink



Kommentarer


Malin
Ja, det var nog fasen dumt gjort :P
2008-08-21 @ 11:13:27
URL: http://endelavmalin.blogg.se/


Anonym
härligt, då har du massa att kolla på då sen :)
2008-08-21 @ 11:24:08
URL: http://blooondiiie.blogg.se/




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad