Bloggen | Fotogalleri
» Frukost / Lunch
2008-08-01 - 12:07:02

Jag har samlat colaglas från mcdonalds nu i några veckor och nu äntligen fick jag mitt fjärde limefärgade glas. Kommer dock en ny färg nästa vecka, grå/svart, men jag vet inte om jag pallar mer mcdonaldsmat nu. haha. Sorry Niccie ;)

Jag har fyra av varje av dom färgerna som varit nu: Grön, Rosa, Blå, Lila, Lime :)




Sista menyn blev en Asian Beef som jag åt i tisdags också och tyckte den var super god. Men idag fick jag saltgurka på och då var den inte lika god längre. Men livet kan ju inte vara lätt alltid :P Men jag åt ingen frukost för jag glömde mackorna hemma och orkade inte åka hem och hämta så den slank i ändå. Var sjukt hungrig!

Ha d fint. Puss och kram skumbanan! ;)

Kategori: Mat | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad