Bloggen | Fotogalleri
» En galen kväll i kungsbacka + 50års kalas
2008-08-18 - 00:27:38

Underbara Kungsbacka blir man aldrig besviken på! Vi var ett gäng som förfesta hos mina föräldrar sen drog vi en runda på stan. Dansade jävlar! Jag, Markus, Joel och Ida. Det var tur vi gjorde det annars hade la djn hängt sig. Det var bara vi som dansade... Vi fick hela golvet för oss själva! ;)
På väg hem stötte vi på några komplikationer som gjorde att jag och Joel var hemma hos mig vid 06:30. Det tog inte många sekunder för mig innan jag somnade :P

Och i lördags så var det 50års kalas för mamma fyllde 50 för nårga veckor sedan. Det var riktigt kul. Tog tid för mig att komma igång bara, var riktigt seg efter Fredagens bravader :D


Kategori: Fest | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad