Bloggen | Fotogalleri
» Dagens bravader
2008-08-07 - 21:27:29

Efter jag slutade jobbet åkte jag till ica maxi och handla skinka, mjölk och tortellini. Hem slänga in allt i kylen och sen blev det en sväng ner till fjärås för att kolla Fredriks bygge. Han håller på och bygger hus. Blev allt lite avis på honom men min dag kommer väl den också :) Kunde inte stanna så länge för han var tvungen att fortsätta jobba. När jag kom hem igen kokade jag tortellinin jag köpte och stekte bacon jag hade i frysen.


Visst ser det lyxigt ut! haha...

Undertiden jag lagar maten ringer Maria och frågar om vi skall gå en sväng med hundarna. Ja, visst sa jag så efter jag ätit klar gick jag ner och mötte henne vid Trivas. Sen tog vi en promenad bort till willys sen mot ok och sen till Trivas igen. Där sa vi hej då och prata lite om morgondagen. Chip och Aprilla badade på vägen runt medans jag och Maria jagade möss under träskivor som låg längs gångvägen! Spännande va? :D
När jag och Aprilla kom hem igen så kände jag att hon stank riktigt illa så hon fick sig en dusch. Sen tog jag fram hantlarna och körde lite armhävningar mm. Nu känns det riktigt skönt i armarna :)
Nu ligger Aprilla och sover bredvid mig. Tog lite tid för henne innan hon la sig, hon var tvungen att bädda med soffkuddarna fört :P

Ne nu är det dax för sängen. Ha d så bra!

Kategori: Mat | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad