Bloggen | Fotogalleri
» "Bakisdagen" överklarad :)
2008-08-09 - 21:25:28

Oj oj oj, vilken kväll/natt det blev. Helt galet. Allt i kylen dracks upp plus lite till :D Har inte orkat uppdater bloggen idag men gör det nu stället. Vi förfesta här hemma hos mig sen blev det bowling och det gick rätt bra. Fanny spela bort oss ;) Efter bowlingen så gick vi ut på krogen, dansa lite och sen jaga vi efterfest. Vi fick med oss Jimmy hit. Och fortsatte tills vi inte orka mera.
Jag låna ut min säng samt gästsängen och tänkte själv sova på en extra säng jag "hade". Men vi satte oss tre pers på den så den gick sönder, haha. Jag la försökte knö mig in i gästsängen men Maria och Jimmy låg där så jag fick inte plats. Så jag gick in i mitt sovrum och la mig på golvet. Fanny och Ille låg i min säng och Fanny lånade ut ett hört på sängen som sedan blev halva sängen. Jag är expert på att knö när jag sover :D Och det fick man höra när jag vaknade :P
Dagen efter tog jag och Fanny bilen och åkte till pizzerian där vi köpte pizza :D Det var kanongott. Jag åt en Prinsessa. Det var bacon och grejer på. Mumma... Och det blev lite cider och kaffe på det också. Kanon, vart full hela dagen!

Nu sitter jag här och dricker öl IGEN!! Sen blir det ett besök på piano. Sen blir det med största sannorlikhet efterfest hos mig inatt igen! :D

Ni får ha det så kul ikväll! Det skall jag ha iaf! :D
Godnatt på er! Bye bye...

Kategori: Fest | Permalink



Kommentarer


Sandra
så du har varit i åhus? har mitt jobb där och längtar tillbaka.. haha. ikväll? vi har ätit pasta, tittat på film och min kära sambo har somnat sedan.. tre timmar tillbaka. en vanlig dagen-innan-match dag. han är fullt fokuserad och kolung medan jag stressar upp mig och blir sjutk nervös :P Vad händer hos dig då?
2008-08-10 @ 00:53:40
URL: http://froggie.blogg.se/




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad