Bloggen | Fotogalleri
» Apple lovers must die!
2010-05-26 - 14:50:41

Jag är fascinerad över hur vissa tänkter konstigt. Kom in en kille idag som började gnälla över hur dåliga datorer PC är. Han tjatade om att MAC var mycket bättre osv. Sen kom han in på mobiltelefoner. Min Sony Ericsson X10 var tydligen skit och iPhone är bäst. Jag tror inte han vet riktigt vilken X10 är. Det är ju egentligen en HTC med Sony Ericsson logga och Android system. Men själv hade han en fullt fungerande Sony Ericsson. Men ändå tyckte han att Sony Ericsson var kass. Sen fick jag förklaring varför.... Han tyckte menyn var svår att förstå! Good job mr asshole!

Kategori: Allmänt | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad