Bloggen | Fotogalleri
» Som det kan gå
2010-08-31 - 07:43:16

Jag har varit dålig på att uppdatera! Det tycker iaf jag... Men haft lite annat för mig. Som ni säkert läst så har jag sålt min BMW och har letat efter en billigare bil. Typ en Honda Civic. Men det finns ingen som jag direkt fastnade för så jag började kolla efter en Golf. Hittade en Golf GTI på blocket igår på lunchen som jag ringde på en stund efter det. Åkte upp ända till Uddevalla och kollade på den. Den såg bra ut och funkade mm så det blev köp. Dock så var avgassystemet kass. Hål i det på flera ställen så alla 12mil tillbaka lät det "BÖÖÖÖÖÖHHH" inne i coupén. Inte så kul men skall förhoppningsvis fixa det idag så man slipper lyssna på det ;)

Slänger upp ett par bilder lite senare under dagen så ni får se den :)

Kategori: Bilar | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad