Bloggen | Fotogalleri
» Övningskör! xD
2010-08-18 - 10:29:41

Igår efter jobbet prockade jag upp Lina och sen drog vi hem till mig så jag kunde laga lite mat. Därefter hade vi inget alls att göra så det blev några rundor på stan tills vi till slut kom på den smarta idén att Lina kunde köra lite bil då hon skall börja ta körkort om lite drygt en månad ;)


Det var första gången hon körde bil och det gick förvånansvärt bra må jag säga. Lilla Lina kommer bli en duktig bilförare tror jag! Det blev en massa skratt och hon tyckte det var jätte roligt :)

Nu skall vi bara se till att hon köra lite då och då innan hon börjar på körskola så hon kan allt med koppling, broms och gas ;)


Kategori: Bilar | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad