Bloggen | Fotogalleri
» Sova, sova, sova...
2009-06-05 - 10:00:34

Jag gick och la mig rätt sent igår. Klockan var nog 01:00 när jag la huvudet på kudden sen låg jag och mös med teven igång och Aprilla snarkandes vid min sida. När klockan ringde vaknade jag 05:45. Skönt tänkte jag, då kan jag snosa lite innan jag går upp. Pang så sov jag! Mobilen stod med Alarmet igång i 30min utan att jag vaknade. En kund ringde så det blev en ny signal. Jag vaknade kollade på klockan "helvete också" Klockan var 7! Svarade och kudnen fråga om jag var på väg. Och då chefen tydligen inte skulle till jobbet på morgonen så fick jag lägga i högsta växeln. 15min sen blev jag och kunderna mobba mig lite. Tur det är stammisar man har!


Kategori: Jag | Permalink



Kommentarer




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad