Bloggen | Fotogalleri
» Parkeringsböter
2008-09-05 - 18:34:38

Hade en parkeringböter på vindrutan imorse när jag skulle till jobbet, 300kr. Detta pga att min privata bil står på parkeringen som tillhör lägenheten och då har jag haft firmabilen på en gästparkering där man måste betala. Jag har inte betalat på två veckor men idag hade jag en på rutan. Så jag tog och körde min privata bil till mammas och pappas gästparkering där det är gratis att stå. Får dock bara stå där i 48timmar så jag måste byta parkeringsplats med gämna mellanrum. Men det är ju bra att det är gratis iaf :)

Kategori: Bilar | Permalink



Kommentarer


Zarb
sv: :D Aa, det är de aboslut!!
2008-09-05 @ 20:00:54
URL: http://zarb.blogg.se/




Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Mattias Lindblad



Följ min blogg med bloglovin

RSS 2.0

Stats
Copyright © 2009 by Mattias Lindblad